Costes wil 30 winkels in Nederland
Costes was voorheen een sublabel van The Sting, maar nu is het een zelfstandig kledingmerk met winkels in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Zwolle, Alphen aan den Rijn en Hoorn. Komend jaar wil het merk meer dan dertig winkels openen verspreid over het land. Beginnend in het zuiden, met vier winkelopeningen de komende maand. Binnenkort lanceren ze ook een webshop.
Concept
Costes werkt met een concept waarbij persoonlijke service en kwaliteit voorop staan. Costes speelt met haar winkels en collecties in op de vraag van de Nederlandse en modebewuste vrouw die kwaliteit en service waardeert, aldus het persbericht.
Voor elk wat wils
Costes heeft zijn kleding onderverdeeld in vier stijlen; City Chic, Rebel Luxe, Casual Mix en Uptown Glam. Op deze manier kan elke vrouw kleding kopen uit haar eigen stijl. Costes inspireert met haar bijzondere en draagbare items binnen een on-trend collectie, aangevuld met accessoires, schoenen en basics. Dezelfde mix van stijlen is terug te zien in de winkels, die een industriële uitstraling hebben.