Wehkamp vult merkenaanbod aan met Sissy-Boy
Sinds 2009 is Sissy-Boy al online actief met een eigen webshop. Nu is het dus ook mogelijk om hun artikelen te kopen via Wehkamp.nl.
Waarom het merk voor Wehkamp heeft gekozen, antwoord Victor van Nieuwenhuizen, managing director bij Sissy-Boy: ”Onze exclusieve keuze voor Wehkamp.nl als online partner is gemaakt vanwege het feit dat zij een prachtig merkenpakket aanbieden. Wij zijn enorm trots op onze vernieuwde collecties en denken met Wehkamp een mooie match te hebben gevonden. We zullen een nauwkeurig samengestelde mix van onze producten bij Wehkamp.nl aanbieden, bestaande uit mode, verzorging & interieurinrichting (SB Homeland). We kijken uit naar de reactie van de klant”,
Collectie
”Er wordt gewerkt met thematische collecties die op een hoog aspiratieniveau liggen. De designs zijn rijk aan details en maken het merk daarmee aantrekkelijk voor ieder type vrouw; jong en oud.’’ aldus Victor van Nieuwenhuizen.
Volgens director buying & sales bij Wehkamp.nl Edith Meijer is het Sissy-Boy assortiment fashionable, comfortabel en no-nonsense wat zorgt voor een verrassende mix van producten, passend bij het eigenzinnige karakter van wehkamp.nl. Sissy-Boy heeft daarnaast ook een interieurcollectie ontworpen, genaamd Sissy-Boy Homeland. ”We streven ernaar om ons aanbod zodanig samen te stellen, dat iedere klant bij ons iets passends vindt’’, aldus Edith Meijer.
Over Sissy-Boy
De fashion- en lifestyleretailketen Sissy-Boy bestaat sinds 1982 en heeft inmiddels 33 winkels in de Benelux. Hun producten bestaan uit mode, verzorging, interieurinrichting en eten & drinken.