TOP

Mango lanceert low budget-concept ‘Think-Up’

Het Spaanse label Mango komt dit najaar met een extra goedkope kledinglijn. Met het concept 'Think Up' proberen ze het winkelen voor mensen die door de recessie minder geld hebben leuk te houden.

Onder de slogan ‘speciale prijzen voor creatief leven’ willen ze recessionista’s een steuntje in de rug geven. In de winkels van Mango verschijnen minicollecties met ongeveer negentig artikelen. De kleding is te herkennen aan het label MNG Think Up. Bij de goedkope lijn hoort een zelfhulpwebsite die tips geeft om op een creatieve en goedkope manier leuke setjes te creëren.

Facebook wedstrijd
Naast het low budget-concept houdt Mango op haar geheel vernieuwde Facebook profiel een wedstrijd. Iedereen die lid is van de Mango Facebook kan een eigen Mango garderobe creëren. Deze moet je naar zoveel mogelijk mensen op Facebook sturen, om zo je winkansen te vergroten. Elke 2 weken, tot en met 31 december, kiest Mango een winnaar, die een cheque van honderd euro wint. In januari 2010 kiest Mango de beste garderobe uit en de winnaar wint zijn of haar zelf bedachte garderobe en een cheque van vijfhonderd euro.