
Close-up met Karin Vink: ‘Niets leuker dan bij mensen binnen kijken’
Karin Vink is trots op haar merk Femme du Sud, dat ze samen met Annemiek Buijs runt. “We zijn drie jaar geleden gestart zonder enige financiering en niet heel veel kennis van het opstarten van een merk.” In Close-up vragen we haar het hemd van het lijf.
Zo vertelt ze onder meer aan welke trends ze nooit mee zal doen: “Ik vind het belangrijk dat een kledingstuk me mooier maakt”. Ook vertelt Vink over haar favoriete mode-items: “Een groot en zacht vest, daar kun je me in uittekenen. Ik combineer het op verschillende manieren; met een leren broek, zijden bloes en goede hakken, maar ook met een jeans en T-shirt in combinatie met een sjaal. Sjaals zijn een soort verslaving, die heb ik altijd om.”
Verder vertelt Vink in de nieuwe editie van Textilia over haar favoriete mode-ontwerper, haar favoriete plek om te ontspannen, en welke websites ze veel bezoekt: “Ik blijf graag op de hoogte van de trends op interieurgebied en er is niets leuker dan bij mensen naar binnen te kijken”.
Lees het volledige interview met Karin Vink van Femme du Sud in de vrouwenmodespecial van Textilia, die op 24 juni verschijnt.
Verder in deze editie: een interview met Olcay Gulsen, een uitgebreid achtergrondverhaal over outletcentra en hoe ermee om te gaan, de broeken- en schoenentrends voor zomer 2017 en een bezoek van de mysteryshopper aan een modezaak.
Sluit nu een Textilia Totaal Jaarabonnement af en ontvang 12 keer per jaar het blad met interviews, achtergronden en marktcijfers uit de modebranche, plus onbeperkt toegang tot alle artikelen op onze website. Ook ontvang je twee keer per jaar de kleurkaarten, speciaal voor onze abonnees samengesteld door onze trendwatchers, en krijg je korting op evenementen als de Trenddag.
Heb je geen abonnement? Bekijk hier de mogelijkheden.