Omzet Marc O’Polo stijgt met 7 procent
Duitsland was verantwoordelijk voor 68 procent van de omzet. Het exportgedeelte bedroeg in totaal 32 procent van de totale omzet. Voor het huidige boekjaar wil Marc O’Polo verdere omzetgroei realiseren met de collecties, waaronder de lijnen Modern Casual en CAMPUS by Marc O’Polo. “Ons internationale succes met een omzetgroei van dubbele cijfers is gebaseerd op onderlinge samenwerking”, zegt salesdirecteur Alexander Gedat in een persbericht. “Wij werken veel met franchisenemers waarbij de partners hun krachten bundelen en van elkaars kennis profiteren.”
Marc O’Polo wordt internationaal vertegenwoordigd in ongeveer 20 landen, waaronder Oostenrijk, Zwitserland, Nederland, België, Ierland, Frankrijk, Griekenland, Zweden, Finland, Denemarken, Noorwegen, Rusland en een aantal landen in Oost-Europa. Het hoofdkantoor van Marc O’Polo, in het Zuid-Duitse Stephanskirchen, is de basis voor het internationale netwerk van het bedrijf.