Bengh, Tommy Hilfiger en Pointer op Kleine Fabriek
Kleine Fabriek is naar eigen zeggen trots op de terugkeer van Bengh per Principesse. Ook Pointer dat even op de plank heeft gelegen is nieuw leven ingeblazen én weer te zien op de beurs. Last but not least is er de première van Tommy Hilfiger Kids. Dit label werkt normaliter uitsluitend vanuit de eigen showrooms maar maakt nu een uitstap naar Kleine Fabriek.
Kleine Fabriek onthult ook alvast enkele trouwe exposanten die komende editie van de partij zullen zijn: Barts, Claesen’s, IKKS, Kik-kid, Kidscase, Hookipa, Kidz – Art, Oilily, Petit Bateau, Jottum, Moscow, Wild, Koeka, Pakhuis Oost en Room Seven.
Nieuw: Open Space
Nieuw dit keer is Space Only, standruimte waarin creativiteit vrij baan krijgt. De vorig seizoen geïntroduceerde segmenten Blueprint, Industry, Star en Object+ die het grote aanbod van internationale topmerken aantrekkelijk en overzichtelijk moesten maken, krijgen versterking van alweer een nieuw concept. Kleine Fabriek introduceert Space Only: grote en kleine stands in alle segmenten waarin exposanten alle ruimte krijgen om een eigen merkbeleving te presenteren, zodat zij zich desgewenst nog meer kunnen profileren.
Blueprint bij de entree
Blueprint, het stoere segment voor vernieuwers in denim, streetwear en andere authentieke labels dat vorig seizoen werd geïntroduceerd, komt dit seizoen terug, maar dan eigenwijzer en op een nieuwe plek, direct bij binnenkomst. Andere segmenten die terugkeren zijn het jeans-gerelateerde Industry, het hoogwaardige Star met designerlabels en Object+ voor de kinderlifestyle goodies. Aanvullend op deze vaste segmenten presenteert Kleine Fabriek een selectie van inspirerende startende labels in een speciaal daarvoor ontworpen installatie.