Catwalkdebuut Summum Woman Amsterdam Fashion Week (AIFW)
Een zaal volgepakt met moderedacteuren, stylistes, journalisten, bekende Nederlanders en andere modeliefhebbers werd getrakteerd op een show met daarin werk van vier modemerken: Malou Sebastiaan, Cross Colours, Nieuw Jurk, een speciale collectie van het Fashion Institute Arnhem en Summum Woman. Summum Woman was speciaal voor deze modeshow gekoppeld aan het brillenmerk Sama Eyewear. In totaal liet het label acht verschillende looks zien, gestyled door creatief directeur Jorien Wijker, in diepe herfstkleuren als donkerbruin en paars met een supervrouwelijk silhouet. Nieuw in de collectie is een denim die voor het eerst tijdens de show werd getoond.
De Egmonders Jos en Jorien Wijker vormen de drijvende kracht achter het merk. In 1998 startten zij het merk met een drie man sterk team. Inmiddels is zowel het personeelsbestand als de collectie enorm gegroeid. Momenteel werken er twintig mensen bij het label en zijn er maar liefst 600 verkooppunten in Europa.