TOP

WE fashion: rust en inspiratie zorgt voor een langere verblijftijd in de winkel

Dit voorjaar introduceerde WE Fashion haar nieuwe store concept, een ontwerp van designbureau Wonderwall uit Tokyo. Andre Kolenbrander, brand experience manager van WE zal tijdens de 'drie keer tien minuten' als één van de gastsprekers van Textilia Mode Experience meer inzicht geven over de succesvolle aanpak van WE.

Andre Kolenbrander, brand experience manager van WE zal tijdens de ‘drie keer tien minuten’ als één van de gastsprekers van Textilia Mode Experience meer inzicht geven over de succesvolle aanpak van WE. Het idee achter het concept is, door het combineren van Life & Style, de creatie van een ‘ 3rd place’ een winkel te creeeren die rust en inspiratie biedt en zorgt voor een langere verblijftijd. Opvallend en duidelijk met als doel het winkelen leuker en makkelijker te maken en om het servicegevoel sterk te verhogen . O.a. door Internetstation met touchscreen waarop gesurft kan worden en besteld kan worden uit de WE Online Store, de Twitter Mirror waarmee je je outfit via een foto snel met vrienden kunt delen, de Stock Scanner waarmee direct kan worden gezien welke maten/kleuren in de winkel of Online beschikbaar zijn en de gratis Style Advisor service.

Meld je nu aan en profiteer als abonnee van Textilia, Schoenvisie, Bengels en/of Sportcult van korting! Je betaalt slechts €129,- per kaartje i.p.v. €189,- voor de Textilia Mode Experience!  Als je met meer dan 4 personen gaat, meld je dan hier aan. Met 4 personen naar TME 2010 = voor 3 personen betalen.

Geen abonnee maar wel korting? Ben je nog geen abonnee maar wil je wel profiteren van korting? Dat kan! Want in dat geval bieden we je een half jaar abonnement op Textilia & toegangskaart TME voor
slechts € 199,-!