TOP

Nieuw in Nederland: Good-on-Heels

Het nieuwe luxe vrouwenmodelabel Good-on-Heels werd een jaar geleden opgericht door de Belgische Kirsten Lucrezi. Onlangs werd haar merk opgenomen in het portfolio van Fashion Club 70, die het vanaf volgend verkoopseizoen ook op de Nederlandse markt gaat distribueren.

Kirsten Lucrezi lanceerde haar merk Good-on-Heels eind september 2012. Het merk richt zich op het hogere prijssegment met luxe materialen leren jasjes en pumps en jurken van Italiaanse zijde. “Veel luxemerken tailleren hun creaties te klein, in size zero. Onze ontwerpen zijn even mooi in een pasvorm van maatje 38 of 40. Dat verklaart misschien waarom ik sinds de lancering alleen paar positieve reacties krijg.”  

Tien verkooppunten

Dit najaar ligt de eerste collectie in tien winkels in België, naast merken als Roberto Cavalli, Versace, Philip Plein, Valentino, Bikkembergs en Pierre Balmain. Voor januari 2014 wil Fashion Club 70 het aantal verkooppunten verdubbelen, mede door uitbreiding in Nederland. Doel is een maximum van ongeveer vijftig winkels.

Internationale belangstelling

Good-on-Heels is het eerste Belgische merk dat na Bikkembergs wordt opgenomen door Fashion Club 70. Ontwerpster Kirsten Lucrezi presneteerde haar label eerst via een webshop, maar door de samenwerking met het agentuur wordt haar bereik groter. “Ook internationaal is er belangstelling voor Good-on-Heels, onder meer vanuit Sjanghai, Dubai en Spanje. Voor elk land kijken we wie de beste modedistributeur is. Voor Dubai zitten we al in een gevorderde onderhandelingsfase.”