Quiksilver beachkledingcollectie voor girls only
De beachkledingcollectie, die in het begin zal bestaan uit ongeveer 100 stuks, is ontworpen om het gat tussen de jonge vrouwencollectie onder de merknaam Roxy en de collectie van het merk Quiksilver te vullen. Roxy is gericht op een klant in de leeftijd van ongeveer 17 jaar oud, terwijl de kern van het Quiksilver assortiment zich richt op de 25plus markt. Het is nog niet bekend of deze nieuwe beachlifecollectie, ontworpen door creatief ontwerpbureau ‘Pencil on Paper Studio’, een andere naam zal krijgen. Wel is duidelijk dat Quiksilver de verkoop, marketing en merchandise binnenshuis zal houden.
Feminine feel
De nieuwe collectie voor sportieve meiden van 19 jaar en ouder biedt ongebruikelijke prints in rustige kleuren. Het heeft een romantische, vrouwelijke uitstraling met blauwe, witte en pastelkleurige bloemenprints. Sportieve ‘separates’ als korte broeken en truien in de kleur kaki maken de collectie compleet. De nieuwe collectie valt in hetzelfde prijssegment als Roxy. Wereldwijd zal de collectie worden verkocht via de detailhandel en Quiksilver website.