Daniël de Wijs wint Coach designwedstrijd
Wekenlang heeft Daniël vrienden en familie gemobiliseerd om hem te helpen met het verkrijgen van zoveel mogelijk stemmen op zijn design. “Toen ik zag dat mijn design in de top 5 kwam, hebben we op school en zelfs voor de Coach-store in Breda geflyerd om nog meer stemmen te verzamelen. Ik ben waanzinnig blij dat ik gewonnen heb”, aldus Daniël.
Succesvolle webactie
De ‘Design your Hoodie’ actie was onderdeel van de marketingcampagne van Coach, die dit najaar werd afgesloten met één winnaar. Met meer dan 7.500 deelnemers in totaal is Coach meer dan tevreden. Zij noemt deze campagne dan ook een groot succes. “We hebben onder andere de traffic naar de website van coach met 40 procent weten te verhogen,”aldus Kirsti Boessenkool, marketing coördinator bij Coach. De sneakerformule richt zich met haar marketingcampagnes voornamelijk op new media. Voor volgend jaar staan weer nieuwe interactieve webacties gepland.