
Sokkenmerk Burlington shockeert met ‘incest-commercial’
Het spotje van Burlington, dat al in oktober uitkwam, is er eentje in de categorie ‘over het randje’. Het spotje toont een jongetje aan de ontbijttafel. Vervolgens vraagt hij aan zijn moeder: Can You Suck Me Please?. Daarop zie je de moeder onder tafel verdwijnen… De suggestie is duidelijk. Het volgende beeld is het beentje van het jongetje met een door moeder opgetrokken sok, gevolg door de slogan: It’s a matter of detail. Het jongetje vroeg natuurlijk: Can You Sock Me Please?
Smakeloos
De meest gehoorde kritiek is dat het smakeloos is. Een Amerikaanse reclamecriticus zegt op zijn blog: “Ik heb een hoop shockcampagnes gezien, maar deze Franse reclame tart alle grenzen van fatsoen.” Ook de reacties bij de Youtube-video zijn ook verre van positief.
Euthanize Me
Het is niet het enige spraakmakend filmpje dat gemaakt is. Er is ook spotje met de titel: Euthanize Me. Een kleinzoon vraag aan zijn opa: are you dying? Als de opa met de laatste krachten van zijn leven begint te huilen, begint de kleinzoon de opa op een spottende manier na te doen, om vervolgens de stekker eruit te trekken.
It’s a Fucking Matter of Detail
Bron: Adformatie