Adidas lanceert grootste reclamecampagne ooit
Het is de eerste keer dat sportartikelenfabrikant Adidas een reclamecampagne heeft gecreëerd waarin de drie Adidas submerken: ‘Sport Performance (sport)’, ‘Originals (muziek)’ en ‘Sport Style (mode)’ samensmelten. De nieuwe campagne belooft een uiterst origineel en divers kijken in de wereld van Adidas te geven.
Sterk dak
“In de afgelopen tien jaar hebben we het merk Adidas succesvol uitgebreid in drie krachtige sub-merken. Nu zijn we trots om in een wereldwijde campagne te laten zien hoe veelzijdig wij zijn als sportmerk”, vertelt Erich Stamminger, verantwoordelijk voor Adidas Global Brands. “‘All Adidas’ is de grootste campagne die we ooit hebben uitgevoerd. Het creatieve concept brengt de diversiteit van het merk onder één sterk dak.”
Online
De Adidas campagne, gemaakt en geproduceerd door reclamebureau ‘Sid Lee’, zal nog deze maand van start gaan en verschijnen op catwalks, in voetbalstadions en op straat. Echte fans kunnen tevens online terecht om de langere versie van ‘All Adidas’ te bekijken.