Bandolera opent webshop, Not the Same een outletwebshop
“We willen de consument zo goed mogelijk op alle gebieden bedienen, dus ook via een online outletstore”, vertelt Caroline van der Heijden. Bandolera heeft op dit moment alleen de outletwebshop waarmee gigantische weekomzetten worden behaald. “Deze draait als een gek! Sinds de start in maart behalen we een omzet van zo’n 20.000 euro per week met uitschieters van 45.000 euro.” Ook voor Not the Same (NTS) is een outletwebshop in ontwikkeling. “Deze lanceren we, net als de webshop van Bandolera, in augustus”, aldus Van der Heijden. “Ook hier bieden we artikelen met kortingen van 50 tot 70 procent aan.”
Nieuw shop-in-shop concept
Verder is er sinds kort een nieuw shop-in-shop concept van NTS beschikbaar. Het Belgische warenhuis Inno heeft de primeur. Nederlandse ondernemers kunnen kiezen uit twee mogelijkheden: óf NTS investeert in het meubilair en levert zelf collecties aan, óf de ondernemer investeert en ontvangt een hogere marge.
Aantal verkooppunten Bandolera: 400
Aantal verkooppunten NTS: 350