
Bestseller showt wintercollecties 2016/2017 *
Bestseller greep de Amsterdam Fashion Week in januari aan om zelf ook een modeshow te organiseren op het Nederlandse hoofdkantoor in Amstelveen. Ruim 600 gasten kregen een preview van de trends en thema’s van de herfst-wintercollecties 2016-2017 én er was gelegenheid tot inkoop van de laatste fast-fashion items voor aankomend voorjaar en zomer.
11 procent groei
De zogenaamde Bestseller Fashion Night’s Out was ook een blijk van waardering voor de jarenlange loyaliteit en het voortdurende vertrouwen dat de partners in het bedrijf hebben gesteld. Bestseller laat weten dat het bedrijf mede dankzij hen in het huidige financiële jaar al 11 procent groei heeft doorgemaakt.
75 outfits
Te zien waren de collecties van Vero Moda, Noisy May, Junarose, Jack & Jones Vintage, Core By Jack & Jones, Originals By Jack & Jones, Premium By Jack & Jones, Only, Only & Sons, Jacqueline de Yong, Selected/Femme, Selected/Homme, Vila, Object, Pieces, Adpt., Mamalicious en Name It. De meer dan 75 outfits werden getoond door de medewerkers van het Nederlandse hoofdkantoor. Na afloop gingen de showrooms open en kon er meteen worden ingekocht.
Primeur
De primeur deze avond was het nieuwe tienerlabel LMTD [spreek uit als el-em-tie-die]. LMTD is een sublijn van Name It en presenteert 6 keer per jaar een collectie voor jongens en meiden in de maten 128 t/m 176.