TOP

Binnenkijken: pop-up store Levi’s

Jeansmerk Levi's heeft afgelopen maandag een pop-up store in de Amsterdamse Kalverstraat geopend. Bijzonder is dat deze tijdelijke winkel volledig gericht is op vrouwen.

Centraal in de pop-up store staat Levi’s Curve ID, het denimconcept gebaseerd op pasvorm in plaats van maat. Onder het motto ‘Mirror Mirror, what’s my Curve ID?’ is de winkel volledig gericht op service in een ontspannen sfeer, met als doel vrouwen hun perfecte jeans te laten vinden.

Campagne 

De tijdelijke winkel is onderdeel van de wereldwijde ‘Jeans for Us’ campagne van Levi’s en fungeert tevens als een voorproefje op de nieuwe winkel die het merk later dit najaar in de Kalverstraat zal openen (overigens in een ander pand, op nummer 167-169).

Twee weken 

De pop-up store is twee weken lang geopend en sluit op 2 oktober weer de deuren. De Levi’s pop-up store is te vinden op de Kalverstraat 101 in Amsterdam en is elke dag open.