TOP

Chasin’ naar Pitti Uomo

Het Nederlandse jeanslabel Chasin' staat deze zomer voor het eerst op de Pitti Uomo in Florence. "We hebben de ambitie om Chasin’ internationaal te positioneren."

“Wij komen al jaren met veel plezier naar de Pitti Uomo omdat dit een ongelooflijk inspirerende beurs is, juist op het gebied van mannenmode. De laatste jaren zien we het jeanssegment ook steeds sterker aanwezig”, zegt Simone Nass, marketing manager bij Chasin’. “De beurs heeft een enorm groot internationaal bereik en we hebben daar de mogelijkheid om ons merk en de collectie te laten zien in een stand alone-booth waar we Chasin’ op een hele coole manier kunnen presenteren. We zien de Pitti als dé internationale aftrap voor ons label.” 

Waar jeanslabels in het verleden vrijwel altijd voor Bread & Butter kozen, is die standaard nu voorbij. G-Star stond een seizoen geleden al op de Pitti Uomo en gaat in juni opnieuw naar de Italiaanse beurs. Nass sluit overigens niet uit dat Chasin’ in de toekomst wel op de Bread & Butter of op een andere beurs in Berlijn zal staan.