De Textilia Mode Experience playground omgetoverd tot een ware inspiratieplek!
We laten je kennismaken met de allernieuwste technische snufjes en technieken voor in en om je bedrijf van real live twitterspiegels, augmented reality, 3D pashokjes, layars of neem een kijkje in de blackbox! Alles, maar dan ook alles om je klant binnen en buiten je winkel om te verleiden. Met onder andere:
Rave ‘n rockband Resistor op de playground!
Inspiratie bieden wij tijdens TME ook in de vorm van muziek! Laat jezelf genieten van de beats van Resistor.
Inspireren > verrassen > enthousiasmeren …
Welke tools heeft de retailer om nagenoeg ongemerkt in te spelen op de mindset van de fashionconsument? Waardoor laten zij zich inspireren? Welke invloed heeft een inspirerende merkomgeving op het koopgedrag en welke rol kan verrassing daarin spelen? Kijk mee door de ogen van creatieve mensen met passie voor fashion. Vorm Martini grijpt haar aanwezigheid op de Textillia Playground aan om de retailer even als consument aan te spreken.
Trendwatcher Jerome Winnubst: Neem een kijkje in de blackbox en laat je verleiden door alle trends en ontwikkelingen in de mannenmode!
Wat kan UPS, de grootste pakketdienst ter wereld, betekenen voor de modebranche? Heel wat zoals de algemeen manager van UPS Benelux vertelt op deze expert-sessie, maar ook op de playground kan je je laten inspireren door de mogelijkheden die UPS biedt!
Kega is dé specialist op het gebied van retail. Met jarenlange ervaring en expertise in de retailbranche ontwikkelt Kega voor retailgerichte merken en retailketens krachtige, effectieve 360 graden retail communicatieconcepten en middelen voor de (online) winkelvloer. Met als basis retailcommunicatie, actiemarketing en e-commerce bundelt Kega alle communicatiebehoeften van retailers onder één dak.
De QR-code is een twee-dimensionale streepjescode. De code wordt door een QR-lezer in de telefoon (Iphone, Android en Blackberry) of webcam in de laptop of PC omgezet in een URL, waarna in de web browser van de telefoon op je computer de bijbehorende content wordt getoond. Content kan in meerdere vormen zoals een video die direct afgespeeld kan worden of een webpagina met aanvullende informatie. QR codes kunnen eenvoudig op producten, raamstickers, posters en/of print advertenties gedrukt worden. Op deze manier kunnen print advertenties beter meetbaar gemaakt worden en kan de consument bij het zien van een advertentie gelijk actie ondernemen. Voor de mode industrie zijn vele toepassingen denkbaar zoals het koppelen van een advertentie in een magazine aan een product video (catwalk video). Probeer het uit tijdens TME! Deze demonstratie wordt verzorgd door Allstream Lifestyle.
Klanten in de buurt van je winkel informeren van je aanbod doormiddel van een mobiele applicatie. AllAroundMe is een mobiele toepassing die de winkeliers in staat stelt om doelgericht de klanten die zich in de buurt van hun winkel bevinden te attenderen op hun unieke aanbod. Dit product is de verbindingsbrug tussen de winkeliers, consument en haar sociale netwerk. Wanneer een gebruiker de toepassing opstart, verschijnt een overzicht van de winkels met interessante producten die zich in de buurt van de gebruiker bevinden. Hiermee wordt de consument ter plekke op de hoogte gehouden over nieuwste collecties & brands en andere interessante (kortings)acties. De winkeliers kunnen via een makkelijk te gebruiken online back-office systeem, de gewenste content met inhoud op de mobiele telefoon publiceren. Alle resultaten van campagnes zijn te volgen via een real-time statistieken overzicht. De voordelen van onze product zijn:
– Unieke benadering van de doelgroep op een persoonlijke manier (1-op-1 marketing)
– Bereiken van consumenten die zich op loopafstand bevinden
– Toename traffic naar de winkel
Magic Mirror Full Motion Spiegel – e-tail interactieve spiegel: Met behulp van augmented reality content of items kan de consument kleding passen. Dit kan via elke pc met een webcam. We maken Magische spiegels voor klanten om een bijzondere shopping ervaring te creeeren! Hiermee stellen we consumenten in staat om kleding te passen voordat ze online kopen. De spiegel is een snelle en gemakkelijke manier van het verhogen van de daadwerkelijke verkoop. 3D Full Body Motion Mirror: Met een 3d infrarood camera kunnen afbeeldingen gemaakt worden van het lichaam wat gebruikt kan worden om vervolgens een volledige weergave van de kleding te laten zien. Het 3D systeem kan de vervanging zijn van een pashokje. Door full motion detection is het mogelijk bewegingen te volgen en maatvoering te bepalen. Dit alles gebeurt met infrarood camera’s en schermen in de winkel. Het is bewezen dat hierdoor bestedingen, veiligheid en herhaal aankoop wordt verhoogt!
“Ik wil een webshop. En nu?” Heb je eenmaal gekozen om een webshop op te starten, dan gaat er hoogst waarschijnlijk een (onbekende) technische wereld voor je open met een keur aan mogelijkheden. Hoe sla jij je weg in dit walhalla? Tijdens TME geeft Webarchitects een expertsessie hierover en is tevens aanwezig op de playground om nog even rustig na te praten en live enkele voorbeelden te zien. Want Expresso Fashion, Barts Winter Essentials, Bandolera en Not The Same (NTS) gingen je al voor!
Eindelijk wordt webwinkelen een sociale bezigheid met de real-time social shopping applicatie van Shopwithyourfriends. Laat je consumenten samen met hun vrienden van Facebook, Hyves, Twitter en MSN live in je webshop shoppen en samen trendy outfits samenstellen. Consumenten krijgen zo real-time advies gedurende het aankoopproces en inspireren hun vrienden om outfits aan te schaffen. De applicatie is eenvoudig te implementeren en verkrijgbaar voor zowel grotere als kleinere webshops op basis van een passend licentiebedrag. Je kunt met Shopwithyourfriends samen shoppen bij o.a. Wehkamp, Kleertjes.com, Jeansonline, Shoeby en Score.
Happy social shopping!
Meld je nu aan en profiteer als abonnee van Textilia, Schoenvisie, Bengels en/of Sportcult van korting! Je betaalt slechts €129,- per kaartje i.p.v. €189,- voor de Textilia Mode Experience! Als je met meer dan 4 personen gaat, meld je dan hier aan. Met 4 personen naar TME 2010 = voor 3 personen betalen.
Geen abonnee maar wel korting? Ben je nog geen abonnee maar wil je wel profiteren van korting? Dat kan! Want in dat geval bieden we je een half jaar abonnement op Textilia & toegangskaart TME voor
slechts € 199,-!