Drie Dwaze Dagen van start
Onder het motto ‘Drie Dwaze Dagen nog dwazer’, haalt het warenhuis dit jaar alles uit de kast om zo veel mogelijk bezoekers te trekken. Naast korting op ruim drie miljoen artikelen, ontvangen mensen bij aankoop van een product ook een voucher die via internet geactiveerd kan worden. Met de code maken bezoekers kans op prijzen, zoals een i-Pad, een 8-daagse cruise of een diamant ter waarde van 40.000 euro.
Online actief
Sinds 6 september zijn de voorbereidingen op de website van de Bijenkorf al begonnen. Robert Bohemen, Marketing Directeur de Bijenkorf: “We verwachten drie miljoen online bezoekers, waarmee we net als in 2009 de grootste website van Nederland hopen te worden.” De Bijenkorf is gedurende de Drie Dwaze Dagen ook actief te volgen via Facebook en Twitter. Voor het eerst wordt er dit jaar tijdens de actie een iPhone applicatie gelanceerd, waarop de boekjes en artikelen te bezichtigen zijn. Dit is een voorloper op de applicatie die het warenhuis na de koopjesdagen lanceert.