‘Festivalgangers shoppen bij Urban Outfitters’
Bij welke keten vrouwen het liefst winkelen zegt heel wat over wie ze zijn. De Amerikaanse website The Huffington Post maakte er een lijstje van.
Mango
De klant van Mango is trendy, maar wel klassiek gekleed. Ze lopen er altijd verzorgd bij: de handtas past bij de riem, de pantalon past perfect bij de blouse. Ze hechten veel waarde aan stiptheid, deze mensen zal je er niet snel op betrappen dat ze te laat zijn.
Zara
Wanneer Zara de favoriete kledingketen is, is de klant over het algemeen een echte trendsetter. Zij proberen altijd als eerste de nieuwste trend uit en draaien hun hand niet om voor de wat apartere items.
H&M
Shoppers bij H&M zijn actieve Instagrammers. Tegelijkertijd houden ze van reizen en hebben ze een open geest. Maar, zij zijn ook de mensen die graag kleding van anderen lenen en het vervolgens niet meer teruggeven.
Forever21
De kledingkast van Forever21 klanten puilt uit: investeren in dure stukken vinden zij onnodig dure uitgaven. Voor iedere gebeurtenis heeft ze wel een andere outfit mèt bijpassende schoenen en accessoires. Deze klant volgt de trends, maar is ze snel zat.
Urban Outfitters
Lowlands, Pinkpop, Pukkelpop.. op welk festival is deze klant niet geweest? Wanneer deze klant gaat winkelen is zij vooral op zoek naar een stel stoere jeans, wat boho jurken en een paar goede laarzen.