G-Star genomineerd voor European E-commerce Awards
Tijdens de Global E-commerce Summit op 17 juni 2014 in Barcelona worden de European E-commerce Awards uitgereikt. Vandaag werden de genomineerden bekendgemaakt in twee van de drie categorieen, Omnichannel en Pure Player.
Omichannel Award
G-Star is heeft een nominatie te pakken voor de categorie Omnichannel Award. Deze prijs gaat naar het bedrijf dat zich het beste heeft geposotioneerd in de omnichannel wereld. Verder zit er nog een Nederlands randje aan de Omnichannel Award-nominatie van Marks & Spencer, waar de Hollander Mark Bolland de scepter zwaait.
Entrepreneurial Award
Het eveneens Nederlandse Bol.com wordt als winnaar van de Thuiswinkel Awards voorgedragen voor de Entrepreneurial Award. Deze award is voor ‘de meest baanbrekende, innovatieve of slimme webwinkel in Europa’. De grootte en volwassenheid van de webwinkel zijn van minder groot belang, zolang de webwinkel maar een echte ‘entrepreneur’ in de online markt is. Omdat nog niet alle nationale award-uitreikingen zijn geweest, worden de genomineerden pas half juni bekendgemaakt.
Over de E-commerce Awards
Deze European E-commerce Awards worden georganiseerd door Ecommerce Europe, de Europese koepelorganisatie voor online retailers waar Thuiswinkel.org in participeert.
Genomineerden Omnichannel Award
- Bolia
- G-Star
- Marks & Spencer
- Nespresso
- Tesco
Genomineerden Pure Player Award
- Amazon
- Asos
- Netaporter
- Yoox
- Zalando