GFK4Fashion Jaarcongres op 30 september 2010
13:00 uur Opening door dagvoorzitter Beau van Erven Dorens
13.30 – 14.15 uur GfK Panel Services Benelux presenteert recente onderzoeksresultaten in ‘Modemarketing in een nieuw jasje?’
14.15 – 15:00 uur Lezing prof.dr. Will J.M. Reijnders van de TiasNimbas Business School over ‘Klantwaarde in de mode: utopie of werkelijkheid?’
15.30 – 16.15 uur Sabine van Velsen-Knobbout, Industry Head Retail van Google Nederland presenteert ‘Online trends voor fashion retailers’
16.15 – 17.00 uur Lezing Adriana Pereira-Hoppenbrouwer, Global Head of Marketing Hunkemöller over het thema ‘From High Street Retail to High Street Brand’
17.00 uur Afsluiting, uitreiking Top Topics Fashion Rapport 2010/2011 & borrel
Kosten: 125 euro
Locatie: Panama, Amsterdam
Wanneer: donderdag 30 september 2010 van 13:00 tot 17:00 uur
Meer info: www.gfk.nl, events@gfk.nl