Goodbrandz lanceert ‘Story Telling Award’
“De herkomst van merken wordt steeds belangrijker voor de consument. De wereld is open geworden. Consumenten kunnen online meer formatie vinden dan de retailer zelf vaak beseft”, aldus Cécile Scheele, de eigenaar van Goodbrandz, in een toelichting.
“Een eerlijk en authentiek verhaal is van essentieel belang. Doorslaggevend is dan ook dat winkelpersoneel deze achtergrond meeneemt in de verkoop. Personeel maakt het onderscheid en bepaalt voor een groot gedeelte het succes van de winkel.”
De mystery shoppers van Shopcontrol, waarmee Goodbrandz samenwerkt, hebben de afgelopen weken verschillende modezaken door heel Nederland bezocht. Ze nomineerden vijf winkels:
– Studio Blique – Noordstraat, Terneuzen
– De Hippe Engel – Keenenburgweg, Schipluiden
– Fabert de Wit – Struytse Hoeck , Hellevoetsluis
– Windtson – Nieuwstraat, Wageningen
– Queens – Laat, Alkmaar
De winnaar van de Story Telling Award wordt op maandag 21 januari om 14.00 uur bekend gemaakt op de stand van Goodbrandz op de Modefabriek.