
Gouden duo lanceert Goldbergh
Tel ruim 20 jaar saleservaring en 20 jaar ontwerpervaring bij elkaar op en een succesformule lijkt geboren. Sandra Peet, ex-eigenaresse van Skihut en eigenaresse van Glamour Sports en Lieke van den Berg designer van Aphrodisiac Sport en Stone Fashion weten als geen ander wat er speelt in de markt. Met het nieuwe sportswear merk Goldbergh is er volgens het gouden duo een wintersportmerk geboren voor dames en heren dat krachtig en vernieuwend is, maar toch commercieel te vermarkten.
Nieuw beeld
Modieus met rijk detailgebruik dat is de Goldbergh-collectie. Felroze popkleuren complementeren de cleane jacks en het logo is op creatieve wijze verwerkt in de collectie. “Ik stel me voor wat de moderne wintersporter in de kast wil hebben hangen. Van functionele kleding tot trendy accessoires en van moonboots tot lekkere dikke vesten. Daar heb ik de collectie op gebaseerd”, aldus Lieke. Ongeveer tweederde van de collectie bestaat uit dameskleding met een hoofdrol voor jacks, broeken en pully’s. Aangevuld met modieuze gebreide poncho’s, handgebreide truien met bontkraag en omkeerbare bontgevoerde/gouden blousons zorgt Goldbergh voor een nieuw beeld in wintersportland.
Ispo 2011
Op de website van Golbergh is een impressie te vinden van wat er komen gaat. Met verkoopadviezen tussen de 300,- en 500,- euro richt Goldbergh zich primair op het midden/hoog segment. De collectie zal voor het eerst live te bewonderen zijn begin 2011 tijdens de Ispo in München. Neem voor meer informatie contact op met Sandra Peet (06-53242677).