
Levi’s showt wintercollectie in Westergasfabriek
De Curve ID van Levi’s is het afgelopen jaar groots gelanceerd met een mediacampagne en events in verschillende landen. Deze nieuwe vrouwenlijn bestaat uit drie basispasvormen (Slight, Demi en Bold), die ervoor moeten zorgen dat elke vrouw de voor haar perfect passende jeans vindt. Dit concept stond dan ook centraal tijdens de Levi’s show voor herfst/winter 2011/2012 in de Westergasfabriek. Na de show konden de vrouwelijke bezoekers zichzelf uitgebreid op laten meten om te horen welke Curve ID hen het beste past.
Flagshipstore
Daarnaast werd de Red Tab-collectie voor girls en guys voor volgende winter geshowd, die ook op de komende Bread & Butter zien is. Hier viel de dominantie van de skinny op, vaak strakker dan strak, en ook uitgevoerd in ribcord. De broek met laag kruis verdwijnt een beetje naar de achtergrond. Verder: leer, ruiten en wintershorts voor meiden.
Levi’s wil in Nederland weer flink van zich laten horen de komende seizoenen, mede met behulp van de Curve ID. Ook zet het merk in op de Red Tab-collectie. In 2011 opent Levi’s een flagshipstore volgens het nieuwste concept op de Amsterdamse Kalverstraat.