Mannenmodemerk Wahts opent eerste brandstore
Wahts heeft dankzij de pop-upwinkels ervaren hoe belangrijk het is om de klant aanvullend in een eigen fysieke winkel te kunnen bedienen, zo schijft het label in een persbericht. “We zijn ontzettend blij met deze mijlpaal, die het merk een extra dimensie geeft en bijdraagt aan onze internationale merkbekendheid”, zegt mede-oprichter Karin Kostense.
Dynamisch
Wahts is opgericht in 2012 in door Ulex en Karin Kostense. Het merk begon als underwearlabel, maar is uitgegroeid tot een compleet mannenmodemerk, inclusief een schoenen-, accessoires- en jassenlijn. Wahts richt zich op de man met een dynamische levensstijl en speelt hierop in door tijdloze en minimalistische collecties te maken. Het Nederlandse label verkoopt zijn collectie ook via de eigen webshop, en bij retailers in onder meer Nederland, België, de Verenigde Staten, Groot-Brittannië, Duitsland, België, Zwitserland en Italië.
Foto’s: Wahts