Maureen van Mulekom wint TMO Business Battle
Eind september 2013 lanceerde TMO Fashion Business School de TMO Business Battle. Hiermee hoopte TMO ondernemerschap en attitude te stimuleren. De meest excellente deelnemer zou worden toegelaten tot het onderwijsprogramma van TMO. Maureen van Mulekom werd 14 december 2013 verkozen tot meest excellente deelnemer.
Business Battle
Acht weken lang werkten de deelnemers in drie opdrachten aan een volledig fashion concept. De vier finalisten hebben hun concept tijdens de finale aan een vakjury gepresenteerd en verdedigd. De finalisten waren Maureen van Mulekom, Eline Warsen, Menno Branger en Pauline Peters.
Labels of Wisdom
Maureen zette tijdens de Battle het keurmerk Labels of Wisdom op. Dit is een keurmerk in fashion dat consumenten en ondernemers meer transparantie geeft over de achtergrond en het productieproces van fashion. Door wie, hoe, waar en met welke grondstoffen is een product bijvoorbeeld geproduceerd? Ook geeft het keurmerk inzicht over de duurzaamheid van een product.
Winnend concept
De vakjury vond het concept van Maureen goed doordacht, realistisch en helemaal van deze tijd en koos Maureen daarom tot winnares van de Business Battle. Maureen wint een volledige studiebeurs aan TMO Fashion Business School.
Bekijk hieronder de tv-commercial die Maureen voor de Battle maakte.