TOP

NAN lanceert webshop

NAN, het merk gespecialiseerd in zakelijke kleding voor vrouwen, introduceert een nieuwe webshop, die 'verder gaat dan de standaard doorvertaling van een winkel naar een webshop'.

“Service staat centraal binnen de NAN formule. Wij hebben service nu doorvertaald naar een online omgeving”, aldus directeur Nanda Schilperoort in een persverklaring. “Zo kunnen klanten video’s bekijken die informatie geven over de geselecteerde artikelen en zijn wij  dagen per week telefonisch bereikbaar van 9 tot 21 uur. Ook kunnen klanten artikelen kosteloos retour sturen.”

Volgens Schilperoort zijn de reacties op de nieuwe webwinkel ‘zeer positief’. Schilperoort: “Het is prachtig om te zien hoe deze nieuwe dienstverlening onze doelgroep helpt. Wij vragen al onze klanten om feedback. Deze wordt direct op de website getoond. Hier leren wij van en het geeft ook veel energie als je waardering krijgt voor de dienstverlening.”

NAN wordt exclusief verkocht in de eigen winkels in Amsterdam en Rotterdam en nu dus ook via de webshop. Naast het eigen merk liggen onder andere Hugo Boss, Hans Ubbink, Drykorn en Zenggi in de winkels.