Nieuw bodyfashion- & lifestylelabel: Royal Lounge Junky
Royal experience
Het laidback strandgevoel van Royal Lounge Junky (RLJ) komt vooral terug in de beachwear van het merk: dat is bestand tegen zon, zee en chloor. Naast deze beachwear en loungewear omvat de underwearcollectie (geplakte) beha’s met softcups die zich aanpassen aan de vormen van een lichaam. In plaats enkel basiskleuren te gebruiken, presenteert RLJ felle een scala aan trendkleuren zoals fuchsia en turquoise. Daarnaast wordt op de grote matentrend ingespeeld: het RLJ Diva assortiment gaat tot cupmaat 90F. Om een hele RLJ experience neer te zetten volgt het winkelpersoneel van de verkooppunten een zogenaamde Californian College Class, waar de merkbeleving richting de consument centraal staat. Op de vaste basislijn na presenteert het nieuwe bodyfashionmerk om de twee maanden een totaal nieuwe collectie.
Royal Lounge Junky wordt verkocht via V&D, Livera, Wehkamp en lingeriespeciaalzaken. Meer informatie over het merk vind je via www.royalloungejunky.com