Nieuw mannenmodemerk: Post Fire Dew
Post Fire Dew is het geesteskind van Odd Molly’s creative director Per Holknekt en hoofddesigner menswear, Ylva Liljefors. Deze herencollectie is de eerste masculiene tak binnen de Odd Molly Group. Bij deze collectie, dat uit zo’n 60 items bestaat, ligt de focus op tops en jassen. Daarbij zal een rauwe, ‘ongeschoren’ uitstraling de toon zetten met een speciale hoofdrol voor luxe ongestreken stoffen. Emjay Lifestyle, het agentschap dat het Odd Molly in Nederland introduceerde, zal ook de collectie van Post Fire Dew in Nederland verkopen.
Beurzen
Het merk was al te spotten op de afgelopen wintereditie van Bread&Butter en wordt komend najaar geïntroduceerd in Zweden, Noorwegen, België, Engeland, Italië, Spanje, Zwitserland, waarna Nederland in het voorjaar van 2011 volgt. De verkoop van de Post Fire Dew collectie start van 17 augustus tot en met 28 augustus 2010 Post Fire Dew is ook te vinden op de Pitti Imagine Uomo op 15-16 juni 2010 in Florence. En op de Bread&Butter in Berlijn van woensdag 7 juli tot 9 juli 2010.