Nieuwe segmentering Modefabriek
De 36ste editie van Modefabriek introduceert vier nieuwe segmenten; The Pavilion, The Frame, The Floor en The Square, met daarbinnen de platforms; Salon, Blueprint, Stage, Mint en Chapter. “We proberen iedere editie een nieuw verhaal te vertellen”, zegt Joke van der Wijngaart. “Modefabriek moet de exposanten en bezoekers blijven inspireren en verrassen.”
De modebeurs heeft de opbouw van de beurs compleet op zijn kop gezet. Op de komende editie in januari 2014 komt de bezoeker bijvoorbeeld niet meer binnen bij de vrouwenmodemerken, maar bij het denimplatform Blueprint. “Het is dus niet zo dat we alleen de namen hebben veranderd en de plattegrond hetzelfde hebben gelaten. Nee, de opbouw is helemaal anders. Retailers zullen zich opnieuw moeten oriënteren en voorbereiden. Ze kunnen niet meer het vaste rondje doen, waardoor de beurs hopelijk voor iedereen weer een spannende ontdekkingsreis wordt”, aldus Van der Wijngaart.
De volgende editie van Modefabriek vindt plaats op 26 en 27 januari 2014. Klik op de foto voor de nieuwe plattegrond van de beurs.