
Nieuwe vrouwenmodemerken bij De Bijenkorf
Op de tweede etage opent De Bijenkorf de designerafdeling van meer dan duizend vierkante meter voor vrouwenmode. Dat is ruim twee keer zo groot dan voorheen. De afdeling is open ontworpen met veel natuurlijk licht.
Nieuwe merken
Nieuwe merken die worden toegevoegd aan de vrouwenmodeafdeling zijn Alexander Mcqueen, Balenciaga, Céline, Chloé, Dsquared, Givenchy, Gucci, Isabel Marant, Liselore Frowijn, Marni, Roland Mouret, Sacai, Sies Marjan, Stella McCartney, Tom Ford en Victoria Beckham. Passend bij merken van dit niveau wordt ook een personal shopping en styling service geïntroduceerd.
Verbouwing
De Bijenkorf pakt behalve de vrouwenmodeafdeling ook andere onderdelen van het warenhuis aan. De verbouwing en uitbreiding van het luxe assortiment zorgen voor een totaal winkeloppervlak van 7000 vierkante meter. Daarmee beoogt de Bijenkorf de grootste ‘luxury shopping beleving’ van de Benelux te worden.