TOP

Nikkie Plessen ambassadrice van Replay

Replay presenteerde op 16 november Nikkie Plessen als de nieuwe ambassadrice van het jeansmerk. Zij zal komend jaar op diverse Replay-events aanwezig zijn en het merk vertegenwoordigen richting de Nederlandse pers.

Tijdens een Italiaanse lunch in restaurant George WPA maakten Carlo Ferilli (Replay Nederland) en Matteo Sinigaglia (CEO Replay) bekend dat Nikkie Plessen het nieuwe boegbeeld voor Replay in Nederland is. Nikkie was twee weken geleden al als ambassadrice van Replay al bij de MTV European Music Awards, waarvan Replay de officiële sponsor is. Het is niet de eerste Nederlandse ambassadrice voor Replay; Touriya Haoud en Renate Verbaan gingen haar voor.

Favoriet

Nikkie Plessen liet weten zich waanzinnig vereerd te voelen om verbonden te zijn aan ‘zo’n mooi internationaal merk’. “Replay was al een van mijn persoonlijke favorieten en ik kijk ernaar uit om samen te werken.” Carlo Ferilli vindt Nikkie het ideale boegbeeld om zijn merk uit te dragen. “Zij staat voor beauty en brains en we houden van haar zelfstandige en positieve kijk op het leven. Een stoere en lieve working mom!”