Programma E-fashion event
E-fashion biedt een uitgebreid programma met diverse keynote speakers en parallelsessies, geheel in het teken van de laatste online innovaties en ontwikkelingen voor de fashion industrie.
Alle tactics en learnings door experts en collega’s. Binnen- en buitenlandse merken en retailers aan het woord met practical cases en strategieën. Geen commerciële verhalen; maar open en eerlijke cases over het proces, de geleerde lessen én de resultaten. Experts en analisten bieden een blik op de nabije toekomst; wat kunnen we verwachten en alles over de kansen en mogelijkheden van online en mobile voor de Nederlandse fashion industrie. Een must visit voor de branche!
Textilia en Emerce lanceren op 23 juni 2011 van ca. 9.30 – 17.30 uur dit E-fashion Event. De dag sluit af met een netwerkborrel.
Programma
Tijd |
Grote Zaal |
Kleine Zaal |
Studio |
9.00u – 9.30u | Ontvangst |
||
9.40u – 9.55u | Opening Textilia en Emerce |
||
10.00u – 10.30 u | Tineke Sluiter Organgebag |
Gino Thuij GFK |
Roger Kenbeek Zanox |
10.35u – 11.05u |
Joost Nauta |
Ron Vrijmoet Mobile generation |
Bas Rogaar, en Imbull |
11.05u – 11.35u | Koffiepauze |
||
11.35u – 12.05u | Willem Wijnen Met_at_Work |
Dré Kampfraath InterimIC |
Jerry Lieveld Mobtzu |
12.10u – 12.40u |
Heleen Schouwenaar & |
Catriona Pation Info.nl |
Guido de Wit |
12.40u – 13.40u | Lunch |
||
13.40u – 14.25u | Ibrahim Ibrahim Portland |
||
14.30u – 15.00u | Eleonora Nieuwenhuizen MIM-PI |
Marieke Neervoort Solv Advocaten |
Michel van der Neut Adlantic |
15.00u – 15.30u | Koffiepauze |
||
15.30u – 16.00u | Ellen Snijder Fashionchick.nl |
Carst Vaartjes & |
Frans Appels Netprofiler |
16.05u – 16.35u | Pieter Jongerius Fabrique |
Michiel Verberg Whatser |
Victor Terpstra Strawberries |
16.40u – 17.30u | Keynote sessie: Informatie volgt |
||
17.30u – 18.30u | Netwerkborrel |
Op E-fashion komen onder andere de volgende onderwerpen aan bod:
- Facts & figures: Een overview van de markt, trends en ontwikkelingen en de gevolgen voor fashion en retail.
- Online versus offline: hoe gaat u om met de verschillende kanalen? Online en offline branding en online verkopen. En hoe werkt de interactie tussen web en offline verkoop. Best practices & learnings.
- Logistieke organisatie: Hoe richt u de e-commerce organisatie in? Apart van de bestaande organisatie of geïntegreerd, en waar dan? En welke logistieke scenario’s zijn er: zelf doen of uitbesteden en centraal of decentraal?
- Welke technieken helpen u om de conversie te verhogen?
- Digital marketing en SEO: de laatste ontwikkelingen in online marketing en alles over het verbeteren van uw zichtbaarheid in de zoekmachines.
- Alles over mobile, online gadgets, location based applicaties en de mogelijkheden voor fashion. Best practices en learnings van pioniers uit de branche en daarbuiten.
- Retailconcepten voor verschillende doelgroepen.
- Hoe maakt u optimaal gebruik van databases en CRM-tools.
- Volop praktijkcases: Grote merken en collega retailers geven een kijkje in hun keuken. De ervaringen, geleerde lessen én de resultaten.
Naast inhoudelijke sessies is E-fashion een dag om te netwerken. U ontmoet er ruim 200 collega’s waarmee u kennis en ervaringen kunt delen. Op de Infolounge presenteren specialisten op het gebied van online, mobile en social diverse mogelijkheden.
Kom ook naar E-Fashion en ontmoet vele nationale en internationale sprekers!
Meld je nu aan en profiteer van €100,-ledenkorting! (Abonnees betalen €295,- niet-abonnees betalen €395,-)
Meer informatie over het E-fashion event? Klik hier.
Ga naar het sprekersoverzicht.