
Reuzenbanner Gore-TEX is eyecatcher op Schiphol
Twee maanden lang laat Gore-TEX met deze banner de kracht en de werking zien van de membramen die schoenen duurzaam waterdicht houden en tegelijkertijd zorgen voor extreem hoog ademend vermogen. Ecco past deze technologie toe op haar collectie en demonstreert dit op de banner met drie verschillende modellen.
Ideale reispartners
Natuurlijk hoopt Gore-TEX dat reizigers de schoenen van Gore-TEX als hun ideale reispartners gaan zien. Deze schoenen houden tenslotte onder welke weersomstandigheden dan ook de voeten droog. Maar volgens Rene Vergnes van Gore-TEX is dit ook de perfecte mediacampagneplek voor het generen van meer naamsbekendheid. Jaarlijks lopen er hier op Schiphol zo’n zes miljoen passagiers langs voordat ze hun vlucht naar een Europese bestemming pakken.
Het flinke prijskaartje dat aan deze bannerstunt hangt is blijkbaar erg rendabel. In 2007 maakte Gore-TEX ook al gebruik van deze bannercampagne. Vorig jaar mistten ze helaas de boot. Deze campagnelocatie is namelijk favoriet bij vele merken en een jaar van te voren reserveren is een ‘must’.