TOP

Sponsor C&A blij met Benelux’ Next Topmodel als podium

Het televisieprogramma Benelux' Next Topmodel is een uitstekend podium gebleken voor sponsors. Dat schrijft het Tijdschrift voor Marketing. Zo wist retailer C&A in het programma de nieuwe collectie uitstekend te promoten.

C&A behoorde samen met Procter & Gamble (het bedrijf achter oa. Max Factor, Olaz en Wella Flex) tot de titelsponsors van het RTL5-programma Benelux’ Next Topmodel. Paulien Straeter, hoofd pr en communicatie van C&A Nederland, zegt in het Tijdschrift voor Marketing dat de sponsoring erg effectief is geweest, mede doordat deze kon worden doorgetrokken op de winkelvloer. Zo werd er een speciale Benelux Next Topmodel-collectie uitgebracht, die bij C&A te koop was. Daarnaast moesten de topmodellen opdrachten doen voor een campagne voor C&A. Overigens wordt Germany’s Next Top Model al meerdere seizoenen door C&A gesponsord.

De samenwerking tussen C&A en Benelux Next Topmodel werd begin deze maand bekroond met een prijs in de categorie Media bij de SponsorRing 2010.