TOP

Textilia #7: special jeans & sportfashion

Op vrijdag 4 juli verschijnt de nieuwe special jeans & sportfashion van Textilia. In dit nummer onder andere interviews met Men at Work en Tony Tonnaer van K.O.I, een trendforecast voor zomer 2015 en een groot verhaal over de afnemende populariteit van de koopavond.

Interview Men at Work
De harde muziek is uit, het hardgroene logo is vervangen door een indigo schild en de winkels worden verbouwd. Volgens directeur en mede-eigenaar Mark Hommelberg is multibrandketen Men at Work op de weg terug naar succes: “We plussen weer.”

Mode-icoon: het witte T-shirt
We duiken in de geschiedenis van het witte T-shirt. Geen enkel item is zo basic en toch zo cool. Een stuk waarom een witte tee nooit uit het modebeeld zal verdwijnen.

Achtergrondverhaal:  Stoppen met de koopavond?
Het aantal bezoekers van de koopavond daalt de laatste jaren dramatisch. Wat is de oplossing: moet de koopavond worden afgeschaft of moeten de openingstijden verschuiven?

Zeven pagina’s trends jeans & sportfashion
Trendforecaster Jan Agelink spotte de trends voor de zomer 2015. Van ‘Denim Hunt’ tot ‘Tribal Techno’: alle belangrijke trends (en kleuren!) komen in zeven pagina’s uitgebreid aan bod.

Close-up: Tony Tonnaer
Hij draait al jaren mee in de denimbranche en heeft zijn eigen duurzame jeanslabel K.O.I.  Wie is Tony Tonnaer en wat vindt hij belangrijk in het leven? “Ik werk heel graag, maar ik zou mezelf geen workaholic noemen.”

Plus: exclusief onderzoek onder Textilia’s MYFashionpanel: welke jeanslabels doen het goed in de winkel?

Meer lezen?
Nieuwsgierig geworden? De nieuwe special jeans & sportfashion van Textilia wordt vrijdag 4 juli bij abonnees bezorgd. Nog niet geabonneerd? Bekijk hier de mogelijkheden!

 

 Altijd op de hoogte blijven van al het nieuws over jeans & sportfashion?
 Schrijf je dan in voor de wekelijkse nieuwsbrief! 
     inschrijven2-icoon