
Textilia is het meest gelezen modevakblad in Nederland
Vakbladen blijven voor ondernemers een belangrijke informatiebron om hun kennis up-to-date te houden, zo meldt het rapport. Textilia duidt ontwikkelingen in de branche, signaleert de nieuwste modetrends en selecteert het nieuws op onafhankelijke wijze. Het vakblad komt dan ook als marktleider uit het onderzoek; 72 procent van de ondernemers in de modebranche leest Textilia. Op de tweede en derde plaats volgen Inretail Magazine (65 procent) en het blad Vrouwenmode (57 procent).
Marketingrapport kledingbranche 2016
Marktonderzoekbureau Van Es Marketing Services heeft een onafhankelijk onderzoek gedaan naar de kledingzaken in Nederland. Ook het oriëntatie- en inkoopgedrag van de detaillisten is in beeld gebracht. De resultaten zijn verschenen in het Marketingrapport Kledingbranche 2016. Aan het onderzoek hebben 200 bedrijven meegedaan, die samen 300 kledingzaken hebben.
Ook een abonnement op het meestgelezen vakblad van Nederland? Ontvang 12 keer per jaar het blad met interviews, achtergronden en marktcijfers uit de modebranche, plus onbeperkt toegang tot alle artikelen op onze website. Ook ontvang je twee keer per jaar de kleurkaarten, speciaal voor onze abonnees samengesteld door onze trendwatchers, en krijg je korting op evenementen als de Trenddag.
Heb je geen abonnement? Bekijk hier de mogelijkheden.