
Textilia Mode Experience 2013 van start
Om 10 uur was de kick-off van de Textilia mode Experience. Na een openingswoord van hoofdredacteur en dagvoorzitter Sanne Groot Koerkamp, was het woord aan Jonneke Heins van GFK. Zij schetste een beeld van de huidige stand van zaken in de modebranche aan de hand van cijfers en onderzoeksresultaten.
Veel retailers profileren zich niet. Consumenten komen dan niet speciaal voor jou. Win op service! Aldus Jonneke Heins op #TME2013
— textilia (@textilia) November 4, 2013
Daarna gaf Carin Frijters van CF Retailadvies een boeiende presentatie over hoe je je kunt onderscheiden als retailer.
De consument heeft keuzestress, aldus retailexpert Carin Frijters op #TME2013 pic.twitter.com/BhOb7jI1WW
— textilia (@textilia) November 4, 2013
Boy Akkerman van Pluspoint vertelt hoe je klanten weer naar de winkel kunt trekken. Zorg voor een duidelijk verhaal, is zijn adagium.
Mirjam van Schoonhoven van Van Till advocaten legt uit welke rechten consument heeft.
“Een consument heeft in beginsel tot zes maanden recht op een conform product. Daarna en daarvoor uitzonderingen mogelijk”. #TME2013
— textilia (@textilia) November 4, 2013