TME: Jack & Jones wint Textilia GfK Brand Award
De andere genomineerden waren Vero Moda, Only, Chasin’ en Frank Walder. Jack & Jones voert de lijst aan met voor het aspect ‘prijs’ 7,1, voor ‘collectie’ 7.4 en voor ‘beschikbaarheid’ 7,3. Hierbij trok ‘actualiteit’ (onderdeel van het aspect ‘collectie’) het rapportcijfer van dit merk écht omhoog. Bestseller domineerde de gehele top 3: Only eindigde op plek 2 en Vero Moda eindigde op plek 3.
‘Volgend jaar weer’
Hoofdredacteur Rosanne Loffeld: “Veel mensen zijn op komen dagen, en dat in deze tijden. Het bezoekersaantal is weer verdubbeld. Blijkbaar is er veel behoefte aan informatie en inspiratie. We hebben zelfs extra workshopsessies ingelast omdat er zoveel animo voor was. Dan kan je maar één ding concluderen en dat is dat de Textilia Mode Experience een groot succes is. We hebben laaiend enthousiaste reacties gekregen. Voor wie het gemist heeft: volgend jaar weer!”
Gfk Panel Services
Voor de Textilia GfK Brand Award vroeg onderzoeksbureau Gfk Panel Services Benelux consumenten in Nederland een rapportcijfer te geven in drie categorieën, namelijk collectie, prijs en beschikbaarheid. Elke categorie bestond uit een tweetal aspecten. Voor de collectie is dat de kwaliteit van de kleding en actualiteit van de collectie. Voor prijs is dat prijsniveau en acties of aanbiedingen. En voor de laatste categorie beschikbaarheid is dat de beschikbaarheid van de juiste maat en de verkrijgbaarheid in winkels in de omgeving.
Bekijk een sfeerverslag in beeld aan de rechterkant.