Turnover lanceert pop-up webshop
Turnover‘s hoofdontwerper Arna Cornelissen selecteert voor de online pop-up store persoonlijk de meest iconische stukken uit de wintercollectie 2015/2016. In oktober lanceert het merk bovendien een capsule collectie die exclusief online te koop zal zijn.
Eerste stap in e-commerce
Turnover heeft sinds 2011 geen webshop meer. De in 2009 gelanceerde webwinkel werd toen gesloten wegens de beëindiging van het contract met het bedrijf dat de website ontwikkelde. Turnover heeft fysieke verkooppunten in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Denemarken, Noorwegen, Zweden, Ierland en het Verenigd Koninkrijk. Ook is er een flagshipstore aan de Nationalestraat in Antwerpen. De Veldhovengroup is sinds 2010 eigenaar van Turnover.
Klassieke items met een twist
Typisch Turnover zijn chique kleuren, luxe materialen, scherpe contouren en zachte texturen. De drie pijlers van Turnover zijn knitwear, colour en tailoring. Dat uit zich in klassieke items met een moderne twist, zoals een gebreide trenchcoat van zachte alpaca wol, een broekpak van piqué flannel en een sailor pant in gekookte wol.