
Wehkamp.nl beste marketingbedrijf van 2011
Drie bedrijven streden om de titel Beste Marketingbedrijf van het jaar 2011 tijdens de Nima Wards. Wehkamp.nl moest het opnemen tegen Jumbo Supermarkten en KLM. Tijdens de uitreiking donderdagavond 25 november in het Miele Inspirience Centre had elke finalist zeven minuten de tijd om met een vurige pitch de vakjury en het publiek voor zich te winnen. Uiteindelijk ging Wehkamp.nl met de marketingprijs naar huis.
Innovatie
Volgens de vakjury is Wehkamp.nl vooral succesvol in het inspelen op de wensen en behoeften van de klant, die een centrale rol speelt. “Wehkamp.nl is een sterk Nederlands merk en heeft een van de grootste ‘turn arounds’ gemaakt in de Nederlandse marketing. Ook werd hun track record op het gebied van innovatie geroemd. Denk hierbij aan samenwerking zoals het Wehkamp.nl radiokanaal en recent de samenwerking met Piet Hein Eek“, licht juryvoorzitter René Repko.