Workshop commercieel en creatief schrijven
Programma
In de training:
– leer je de psychologische principes van koopgedrag en van reclame: waarom
kopen mensen je product?
– gebruik je de approach-AIPMA-formule.
– benader je je teksten op een innovatieve en creatieve manier.
– en krijg je een flinke dosis schrijfervaring.
De training is geschikt voor iedere verkooptekst, van flaptekst tot reclameslogan en bedoeld voor marketeers, communicatiemedewerkers en redacteuren.
Bekijk hier het volledige programma
Door wie?
De trainer van deze cursus is Sarah Lee Ketner van communicatiebureau Het Laatste Woord. Ze is een ervaren docent, gespecialiseerd in tekstproducties, redactiewerkzaamheden en reclame- en brochureteksten.
Inschrijven
Schrijf je nu in voor deze tweedaagse cursus. Als abonnee van Textilia, Schoenvisie, Bengels en Sportcult ontvang je 10% abonneekorting. Je betaalt dan slechts € 895,50 excl. BTW (i.p.v. € 995,- excl. BTW).
Praktische informatie
Datum
03 maart 2011
17 maart 2011
Tijd
09.30 uur – 17.00 uur
Locatie
Hogeschool Domstad, Utrecht
Routebeschrijving
Prijs
Abonnees Textilia € 895,50*
Niet-abonnees € 995,-*
*Prijzen excl. BTW